Uszereguj chronologicznie podane wydarzenia : a) rewolucja neolityczna) powstanie państwa Egipt c) Nielada Babilońska d) wynalezienie pisma przez sumerów e) początek Izraelitów do Ziemi Obiecanej f) opanowanie przez człowieka umiejętności krzesania ognia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:18:00+01:00
2009-11-11T18:25:20+01:00


f) opanowanie przez człowieka umiejętności krzesania ognia
a) rewolucja neolityczna
d) wynalezienie pisma przez Sumerów
b) powstanie państwa Egipt
c) Niewola Babilońska
e) początek wędrówki Izraelitów do Ziemi Obiecanej
2009-11-11T18:28:15+01:00
Opanowanie przez człowieka umiejętności krzesania ognia - 40.000 lat p.n.e.
rewolucja neolityczna- ok.10.000 lat p.n.e.
wynalezienie pisma przez sumerów -3.500 lat p.n.e.
powstanie państwa Egipt - 2.850 - 2.250 p.n.e.
początek wędrówki Izraelitów do Ziemi Obiecanej - 1.576 lat p.n.e.
Niewola Bablilońska- 587-599 lat p.n.e.