Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:18:22+01:00
A=2
skoro skala jest 1:2 tzn że bok jest 2 razy mniejszy czyli 1cm
skala ma być 1 : 4 tym razem bok jest 4 razy mniejszy więc 0,5cm
5:1 bok jest 5 razy większy więc 10cm
3:1 bok jest 3 razy większy zatem 6cm
2009-11-11T18:18:29+01:00
2009-11-11T18:21:13+01:00
A=2 mam taką napzieje zastanowiałam się jeszcze nad odpowiedzia b ale niejestem pewna