Jaką rolę odgrywają książki w Twoim życiu ?. 100-120 słówek

+ nawiązanie do jakiejś baśni.(jedno - dwa zdania. reszta ogólnie).
Baśń typu kopciuszek, królewna śnieżka, kopciuszek, kot w butach lub coś innego może być ;)).
Bardzo proszę o pomoc. ;*.

2

Odpowiedzi

2009-11-11T18:25:42+01:00
Książka odgrywa w moim życiu bardzo pozytywną rolę mimo, że na pierwszy rzut oka jej wygląd o tym nie świadczy.

Wszystkie lektury jakie do tej pory przeczytałam kształtowały i pobudzały moją wyobraźnię ponieważ w wielu przypadkach autor stworzył odrębne światy, a nawet istoty żyjące. Argumentem przemawiającym za tym, że książka odgrywa pozytywną rolę w moim życiu jest to, iż ten wielo stronicowy tom odrywa od rzeczywistości i pozwala zapomnieć o problemach dnia codziennego. Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że porusza ona ważne tematy polityczne i społeczne, które pozwalają mi się przyjrzeć bliżej problemom naszego świata. Powinnam przede wszystkim napisać o tym, że książka uczy, a wiadomo, że nauka jest bardzo ważna w życiu każdego człowieka. Udowodniono, że czytanie lektury wzbogaca słownictwo oraz, że dzięki temu maleje liczba popełnianych błędów ortograficznych i stylistycznych w pracach pisemnych. Wspomnę także o tym, iż książka pozwala się zapoznać ze złymi i dobrymi stronami charakteru ludzi, a niektóre z nich napisane są starszym językiem, dzięki czemu dowiadujemy się jak mówili ludzie w innych czasach. Myślę, że książka może stać się inspiracją do np. nagrania filmu lub namalowania obrazu, a jestem pewna, że takie prace odgrywają bardzo pozytywną rolę w naszym życiu. Lektura oddaje wspaniale wygląd niektórych miejsc poprzez ich opisanie,. Jeżeli te miejsca istnieją to niewątpliwie ich opisy zachęcą do odwiedzenia tych rejonów. Wspomnę jeszcze o tym, że książki mówią o odwadze, miłości i przyjaźni oraz poprzez ukazania walki dobra ze złem wskazują nam jaką drogę obrać, by być szczęśliwym i doczekać „szczęśliwego zakończenia”.

Argumenty potwierdzają fakt, że książka, mimo wyglądu, odgrywa w życiu bardzo pozytywną rolę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:08:49+01:00
In meinem Leben, sind Bücher sehr wichtig. Ich liebe Märchen, Märchen, weil alles immer ein glückliches Ende hat. Denn das Leben ist ganz anders, aber das Leben immer zum Besseren zu verändern. So wie in der Liebe des berühmten Märchens Cinderella über das Böse siegt Ruinen. Wenn ich solche Geschichten zu lesen anders fühlen, wenn die Kraft Überraschungen aus. Bücher zum Beitrag zum Ausbau unserer Phantasie. Deshalb ist es wichtig zu lesen. Die meisten Leute denken, dass der Film aussehen und sich anfühlen die gleiche, wenn das Buch zu lesen. Nun, nein, keine wirkliche Erfahrung das Gefühl nach der Lektüre des Romans.
jeśli po polsku chcesz to weź do mnie napisz a jak chcesz żeby to jakoś rozwinąć to napisz , bo nie rozumiem tej pracy zbytnio :)