Odpowiedzi

2009-11-11T18:22:54+01:00
Kot może być metaforą kogoś bliskiego gdyż koty to osobniki które zastępują nam człowieka. przelewamy naszą całą miłość na kota. to jednak może się odbić bardzo na psychice człowieka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:25:04+01:00
Tak, kot jest zwierzęciem najczęściej przebywającym z dala od innych istot . Jest on jakby smutnym człowiekiem , który po utracie bliskiej osoby szuka odosobnienia , miejsca na refleksję . Jest to istota , która często postrzegana jako zwierzę przywiązujące się do miejsca , tak na prawdę bardzo cierpi po stracie właściciela.
2009-11-11T18:25:02+01:00
Tak, bo lubi samotnie się szwendać , tak jak człowiek po stracie lubi być sam. Lubi też polować na inne zwierzaki, podczas gdy człowiek "poluje słowami" krzycząc na innych czesto bez powodu.
Kot lubi zmieniac partnerów seksualnych, tak człowiek po stracie tez sie lubi wyżyć.