Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:27:36+01:00
1. 12 września 1683 r.
2. pochodził ze Szwecji, z dynastii Wazów
3. 28 listopada 1627 r.
4. 1 lipca 1569 w Lublinie
3 3 3
2009-11-11T18:30:02+01:00
1. 1683 rok
2. ze szwecji
3. 28 listopada 1627 roku
4. w szkocji i w anglii w 1707 roku
2009-11-11T18:31:26+01:00
1. 12 września 1683
2.Pochodził ze starego królewskiego rodu. Był synem Katarzyny Jagiellonki (córki polskiego króla Zygmunta I Starego) i szwedzkiego króla Jana III Wazy. Pochodził ze Szwecji
3.28 listopada 1627 roku na redzie Gdańska.
4.umowa międzynarodowa Królestwa Polskiego z Wielkim Księstwem Litewskim zawarta 1 lipca 1569 na Sejmie w Lublinie.