Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:33:03+01:00
1. Spokojna Mancza.
2. Zamiłowanie Don Kichota- czytanie ksiąg rycerskich.
3. Marzenia Don Kichota.
4. Rady przyjaciół błędnego rycerza- proboszcza Golibrody i nauczyciela.
5. Wyimaginowany olbrzym.
6. Przygotowania do drogi.
7. Rosynant - rumak Don Kichota.
8. Sanczo Pansa- giermkiem rycerza.
9. Dama serca- Dulcynea z Toboso( Aldonsa Lorenso )
10. Walka z wiatrakami.
11. Klęska Don Kichota.
12. Świat realny i odkrycie go przez Don Kichota.
13. Don Kichot u bram Nieba.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T18:34:04+01:00
1. Spokojna Mancza.
2. Zamiłowanie Don Kichota- czytanie ksiąg rycerskich.
3. Marzenia Don Kichota.
4. Rady przyjaciół błędnego rycerza- proboszcza Golibrody i nauczyciela.
5. Wyimaginowany olbrzym.
6. Przygotowania do drogi.
7. Rosynant - rumak Don Kichota.
8. Sanczo Pansa- giermkiem rycerza.
9. Dama serca- Dulcynea z Toboso( Aldonsa Lorenso )
10. Walka z wiatrakami.
11. Klęska Don Kichota.
12. Świat realny i odkrycie go przez Don Kichota.
13. Don Kichot u bram Nieba.
2009-11-11T18:40:36+01:00
1. Spokojna Mancza.
2. Zamiłowanie Don Kichota- czytanie ksiąg rycerskich.
3. Marzenia Don Kichota.
4. Rady przyjaciół błędnego rycerza- proboszcza Golibrody i nauczyciela.
5. Wyimaginowany olbrzym.
6. Przygotowania do drogi.
7. Rosynant - rumak Don Kichota.
8. Sanczo Pansa- giermkiem rycerza.
9. Dama serca- Dulcynea z Toboso( Aldonsa Lorenso )
10. Walka z wiatrakami.
11. Klęska Don Kichota.
12. Świat realny i odkrycie go przez Don Kichota.
13. Don Kichot u bram Nieba.

2 5 2