Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T18:37:53+01:00
Wśród wielu zagrożeń jakie rysują się w perspektywie XXI w. do najpoważniejszych zaliczyć trzeba zagrożenia ekologiczne, mówiąc prościej postępujący na całym świecie proces niszczenia naturalnego środowiska człowieka.



"Ziemia jest ograniczona. Jej zdolność do absorpcji odpadów i szkodliwych ścieków jest skończona. Jej możliwość utrzymania rosnącej liczby ludzi jest skończona. Jeśli mamy powstrzymać destrukcję naszego środowiska musimy zgodzić się na ograniczenie wzrostu demograficznego" - mówi fragment "Ostrzeżenia dla ludzkości".

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:38:42+01:00
-Wojny -Głód
-Zagrożenia demograficzne
-Zagrożenia ekologiczne
-choroby
-kataklizmy
-terrozryzm
-konflikty narodowościowe
1 3 1