Odpowiedzi

2009-11-11T18:39:05+01:00
Stronnictwo Ludowe
Polskie Stronnictwo Ludowe "Piast"
Polskie Stronnictwo Ludowe "Lewica"
Polskie Stronnictwo Ludowe "Wyzwolenie"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:40:11+01:00
Polskie Stronnictwo Ludowe "Piast"
Stronnictwo Ludowe
Polskie Stronnictwo Ludowe "Wyzwolenie"
Polskie Stronnictwo Ludowe "Lewica"

2009-11-11T18:42:49+01:00
W II Rzeczypospolitej
socjalistyczny: PPS
ludowy: PSL ,,Piast'', ,, Wyzwolenie''
nacjonalistyczny: Narodowa Demokracja