Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:47:05+01:00
Sądzę, że film Andrzeja Wajdy pt. 'Zemsta' jest równie dobry jak książka. Aktorzy zostali bardzo dobrze dobrani do swoich ról, nie grają sztucznie przez co film staje się ciekawszy. Kolejnym atutem tego filmu jest to, że mówią w nim językiem poetyckim, słowa nie zostały przekształcone na język współczesny. Muzyka do filmu także została trafnie dobrana. Ogólnie jestem pod wrażeniem.
2 5 2
2009-11-11T20:49:33+01:00
Moje refleksje po obejrzeniu "Zemsty" są pozytywne. Podobała mi się akcja i nawiązanie do dzisiejszego świata. Romantyczne momenty udowadniały wielką miłośc głownych bohaterów. Dekoracja była trafiona. Film intersujący i wciągający. Polecam przeczytanie książki dla porównania.
2 4 2