Odpowiedzi

2009-11-11T18:40:53+01:00
Daj mi miłość ,
a ja dam ci siebie.
Kiedy dasz mi to
ja ci dam to samo.
Nie mów nigdy ,
nigdy ,
bo nigdy nie dojdziesz do
mej miłoścI.
3 1 3
2009-11-11T18:53:32+01:00
Tylko Ciebie mogę kochać tak
tak do końca, jak kocha się tylko raz
Tylko Tobie, tylko Tobie dam
skrzydła wiatru i wszystko to co mam
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T19:07:43+01:00
1. Miłość spotyka każdego,
Spotkała ciebie i mnie.
Uczucie to jest nie do opisania:
Motyle w brzuchu latają wciąż
Cały świat różowy jest,

Ref. Uczucie nie do opisania to miłość,
Może różowa, może czerwona
Zawsze inna, niepowtarzalna
Uczucie dla serca jedyne…

2. Miłość, zawsze mi była bliska,
Dawała poczucie radości.
Lecz nigdy nie bylo tak samo,
Miłość zawszebyła inna


Moje dzieło :)
Zależy mi na naj. mam nadzieje ze sie spodoba
6 4 6