Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:43:23+01:00
Przyczyny powstania Kościuszkowskiego to :
- utrata suwerenności Polski po 2 rozbiorze
- sprzyjająca sytuacja międzynarodowa
- dążenie do uzyskania pomocy Francji
- kryzys gospodarczy w RP
- działalność konspiracyjna
- działalność emigracji politycznej
- wpływ ideologi liberalizmu
- konserwatywne nastawienie szlachty
- walka z Prusami i Rosją.
1 5 1
2009-11-11T18:47:22+01:00
1. Utrata suwerenności Polski po drugim rozbiorze
2. Upadek gospodarczy Polski
3. Konserwatywne nastawienie szlachty
4. Polska walczyła z Prusami i Rosją
5. Blokada wymiany handlowej z innymi rajami
6. Pozbawienie Rzeczypospolitej ziem na wschodzie i zachodzie
7. Działalność konspiracyjna
8. Kiepska sytuacja polityczna RP
1 5 1