Uzupełnij.
Egipt jako pierwsze państwo powstał w ....... p.n.e. Na czele państwa egipskich stał władca nazywany ....... System rządów przez niego sprawowanych nazywamy ....... ....... Najniższą warstwę społeczną Egiptu stanowili .......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:43:15+01:00
Egipt jako pierwsze państwo powstał w ..3100..... p.n.e. Na czele państwa egipskich stał władca nazywany ..faraon..... System rządów przez niego sprawowanych nazywamy ....władzą despotyczną... ....... Najniższą warstwę społeczną Egiptu stanowili ..niewolnicy.....

na pewno dobrze licze na naj. ;):)
2009-11-11T18:45:56+01:00
Egipt jako pierwsze państwo powstał w 3100r p.n.e. Na czele państwa egipskich stał władca nazywany faraonem. System rządów przez niego sprawowanych nazywamy władzą despotyczną. Najniższą warstwę społeczną Egiptu stanowili niewolnicy.