Odpowiedzi

2009-11-11T18:43:43+01:00
Możliwym jest że brakło by nam wielu znaków matematycznych tworzonych przez filozofów .
2009-11-11T18:43:50+01:00
Nie mielibyśmy tak wspaniałej literatury, teatru, greckich dzieł: architektury i rzeźby.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:46:55+01:00
Gdyby np. Persowie wygrali w 490r. p. n.e. pod Maratonem (alternatywna historia) za pewne dzisiaj brakowałoby nam:
-demokracji,
-wspaniałej literatury- Homer- Iliada, Odyseja
-wielu podstawowych twierdzeń matematycznych- Tales, Pitagoras.
-filozofii- Arystoteles , Platon
-mitologii Greckiej
-wspaniałych zabytków- Akropol grecki, dzieła Fidiasza itd.


1 2 1