Odpowiedzi

2009-11-11T19:02:49+01:00
ZADANIE 1
1*= 4 min
140*-21* = 119*
119* x 4 min = 476 min
14:00 + 7:56 = 21:56- godzina w Tokio.

140* + 90* = 230*
230* x 4min = 920 min
21:56 - 15:20 = 6:36 - godzina w Nowym Orleanie

ZADANIE2
75 + 39 = 114
114 x 4 = 456 mni
11:00 - 7:36 = 3:64 - godzina w nowy jorku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:12:40+01:00
Tokio 140 stopni E
WARSZAWA 21 stopni E
140 -21=119
119x4 minuty=476:60 minut=7,56 minut
14 +7,56=21,56

w tokio jest godzina 21,56
90 stopni W orlean
21 st E warszawa
90+21=111x4=444:60=7 ,24 minuty
14-7,24=6.36
6,36 w orleanie
75 st W
39st E
75+39=114x4=456:60=7,36 minut
11+7,36=18,36
w nowym jorku bedzie 18.36
2009-11-11T22:51:38+01:00
1.119=119razy 4=476
476:60=7h56min

14:00+7h56 min=21:56


Nowy Orlean

111=111razy4=444

444:60=7h24minu

14:00 -7h24 min=6:36