1.zad. antarktyda leży po przeciwnej stronie kuli ziemskiej niż.... <afryka,morze arktyczne,ameryka południowa.
2.zad.góry cechują..................
niziny to bszar,których.............
depresje to tereny leżące.............
wyżyny cechują....................................
wykożystaj:wysokość bezwzględnanie przekracza 300m n.p.m;poniżej poziomu morza;duże różnice wysokości względnej;małe różnice wysokości względnej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:11:22+01:00
ZAD1
Antarktyda lezy po przeciwnej stronie kuli ziemskij niz morze arktyczne
zad2
gory cechuja duze roznice wysokosci wzglednej
niziny cechuja małe różnice wysokości względnej
depresje to tereny lezace ponizej poziomu morza
wyzyny to obszar,ktorych wysokość bezwzględnanie przekracza 300m n.p.m
2009-11-11T19:51:40+01:00
1.zad. antarktyda leży po przeciwnej stronie kuli ziemskiej niż morze arktyczne
2.zad.góry cechują duże różnice wysokości względnej
niziny to bszar,których wysokość bezwzględnanie przekracza 300m n.p.m
depresje to tereny leżące poniżej poziomu morza
wyżyny cechują małe różnice wysokości względnej.