Odpowiedzi

2009-11-11T18:51:27+01:00
1. wymieszaj z wodą, odsącz pieprz i odparuj wodę.
2. odparuj wodę.
3. jak wyżej.
4. przez sito
5. odparuj wodę.
6. jak w 1.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:51:34+01:00
Sól z pieprzem - filtracja - rozpuszczenie soli i następnie odfiltrowanie, by został sam pieprz.
Woda z kredą - sedymentacja - odlanie wody znad kredy.
Woda z piaskiem - odparowanie wody
Ryż z kaszą manną - metoda mechaniczna - przez sitko, lub pęseta.
Woda z alkoholem - Destylacja
Cukier z makiem - filtracja - rozpuszczenie soli i odfiltrowanie, by został sam mak.
1 5 1