Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:51:24+01:00
Polityk
Ma nieczyste zagrania ,
Krytyka po nim psływa ,
Lecz sumienie ma czyste.....
Wszak go nie używa
2009-11-11T18:54:52+01:00
TYTUŁ: "Razem"
Kupmy razem przyrząd do pomiaru możliwośći i
zmierzmy jak daleko jeszcze możemy zajść.
Stwórzmy razem komedie, która nigdy się nie kończy...
Powiedzmy, razem sobie nawzajem te dwa słowa "Kocham cię".
I zapewniam cię...Dojdziemy razem jak najdalej.

MOGĘ CIE ZAPEWNIĆ, ŻE TO JA WYMYŚLIŁAM.. JAKIES 2 MINUTY TEMU SPECJALNIE DLA CIEBIE ;P PZDR
PS. Nie wiem czy się podoba, ale zawsze coś jest...