Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:52:36+01:00
Kochany Michałku... od dnia gdy Cie pierwszy raz ujrzałam nie minęło zbyt wiele czasu... lecz zdążyłam się Tobą zauroczyć... jesteś naprawde genialny,załuje tylko tego,że ciągle nie potrafie powiedzieć Ci co do Ciebie czuje... Mam zaledwie 16 lat. Może nadejdzie kiedyś dzień w którym porozmawiamy o Tobie, o mnie , o nas... jesteś naprawde bardzo interesującą osobą,mam nadzieje że nadejdzie ten dzień w ,którym powiemy sobie,że jesteśmy razem... dziekuje Ci za to, że jesteś...
Withoustnick
2009-11-11T19:01:35+01:00
Najdroższy! Tak bardzo za Tobą tęsknię! Te dni , kiedy nie ma Cię przy mnie wydają mi się wiecznością!Jesyeś całym moim światem, dlatego tak trudno mi bezCiebie wytrzymać. Tak wiem, że to już długo nie potrwa, ale mimo to jest mi ciężko!Liczę dni,minuty, a nawet sekundy, które pozostały do Twojego powrotu.Bardzo Cię kocham...i czekam.Czekam na Ciebie....