Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:55:34+01:00
Tak stopi sie poniewaz skoro jest tam juz woda to ma wyzsza temperature niz 0 stopni jaka jest temp topnienia
2009-11-11T18:57:23+01:00
Lód się nie stopi ponieważ w temperaturze 0°C woda zamarza w wyniku czego będzie na ty6le zimna że lód się w niej nie roztopi lecz jeżeli woda była by cieplejsza to lód się stopił.
2009-11-11T18:59:16+01:00
Woda zamarza ponizej 0 stopni, po wyzej 0 stopni nie ma mozliwosci aby zamarzla, 0 stopni to granica wiec lod w wodzie pozostanie zamarzniety, a powierzchnia wody stanie sie lekko skrzepnieta :) mam nadzieje ze pomoglem! :)