Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:53:40+01:00
A) 4cm
b) 10m
c) 0,2 dm
d)nie ma żadnej liczby (?)
e) nie wiem czy dobrze zapisałeś ale wg. mnie jest to 0,75mm
1 5 1
2009-11-11T19:39:18+01:00
P=16π cm²
r=pierwiastek z 16
r=4cm

b)100π m²
r=pierwiastek z 100
r=10m


c)0,04π dm²
r=pirwiastek z 0,04
r=0,2dm

d) π km²
r=pirwiastek z 1
r=1km

e)9/16π mm²
r=pierwiastek z 9/16=3/4mm


1 5 1
2009-11-11T21:40:22+01:00
P=πR²
a)16πcm²=πR²
16=R²
R=4CM
B)100πm²=πR²
100=R²
R=10mm
c)0,04πdm²
0,04=R²
R=0,2dm
d)πkm²=πR²
R=1km
e)9/16πmm²=πR²
9/16=R²
R=3/4mm
1 5 1