Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:52:23+01:00
59 = LIX
925 - IMIIV
429 = CDXXIX
696 = DCXCVI
1234 = MCCXXXIV
3003 - MMMIII
2579 = MMDLXXIX
999 = IM
1 5 1
2009-11-11T18:53:22+01:00
59 - LIX
925 - CMXXV
429 - CDXXIX
696 - DCXCVI
1234 - MCCXXXIV
3003 - MMMIII
2579 - MMDLXXIX
999 - CMXCIX
2 5 2
2009-11-11T19:06:35+01:00
59 - LIX
925 - CMXXV
429 - CDXXIX
696 - DCXCVI
1234 - MCCXXXIV
3003 - MMMIII
2579 - MMDLXXIX
999 - CMXCIX
2 5 2