Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:52:23+01:00
1. Przybranie postaci byka przez władcę bogów.
2. Zbliżenie się Europy do zwierzęcia.
3. Dosiadnięcie byka przez królewnę.
4. Porwanie Europy przez Jowisza.
5. Przerażenie dziewczyny.

Polonistka mi sprawdzała, miałam to niedawno na lekcji. Proszę o naj. :)
1 5 1
2009-11-11T18:59:39+01:00
1. Czuł potrzebę zadawania pytań;
2. Rozumiał otaczającą go rzeczywistość;
3. Wykazywał inteligencję emocjonalną;
4. Samodzielnie myślał;
5. Był ciekawy świata i ludzi;
6. Przejawiał wrażliwość emocjonalną;
7. Był otwarty na wielość kultur, różnorodność ludzkich zachowań i postaw, na wielorakość odpowiedzi udzielanych na podstawowe pytania;
8. Był wrażliwy na piękno;
9. Posiadał zdolność do dojrzałego patriotyzmu przejawiającego się przywiązaniem do tradycji narodowej, umiejętnością krytycznego osądu własnej przeszłości historycznej oraz odpowiedzialności za przyszłe losy kraju;
1 3 1