Odpowiedzi

2009-11-11T18:57:12+01:00
Za proces rozpadu cząsteczki skrobi na cząsteczki glukozy są odpowiedzialne enzymy zbudowanie z białek . Struktury te odpowiadają za prawidłowe życie i funkcjonowanie organizmu.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T18:57:41+01:00
Za proces rozpadu cząsteczki SKROBI na CZĄSTECZKI GLUKOZY są odpowiedzialne ENZYMY zbudowanie z BIAŁEK . Struktury te odpowiadają za prawidłowe życie i FUNKCJONOWANIE organizmu.
2 5 2
2009-11-11T18:57:50+01:00
Ćwiczenia puls życia 3? ;)
za proces rozpadu cząsteczki skrobi na cząsteczki glukozy są odpowiedzialne enzymy zbudowane z białek. Struktury te odpowiadaja za prawidłowe życie i funkcjonowanie organizmu.
1 5 1