Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:01:03+01:00
A.)pojedyncza,nijaki,mianownik
b.)pojedyncza,nijaki,mianownik
c.)pojedyncza,nijaki, mianownik
d.)pojedyncza, zenski, mianownik
e.)pojedyncza, zenski, dobelniacz
f.)mnoga, meski, dopelniacz
g.)mnoga, meski dopelniacz
h.)pojedyncza, meski,mianownik
2009-11-11T19:05:21+01:00
1)ciepło- Mianownik,l.poj.,r nijaki
2) Przyjemnie-mianownik l.poj,r.nijaki
3) Szybko-mianownik l.poj nijaki
4) Wielka-r żeń mianownik l.poj
5) Kolorowa-mianownik,l.poj.,r.żeń
6) Ciemnych-dopełniacz, l.mnoga ,męskoosobowy
7) Krętych-dopełniacz,l.mn,niemęskoosobowy
8) Lekko-mianownik, l.poj.r.męski
2009-11-11T19:10:05+01:00
1liczba pojedyncza rodzaj nijaki przypadek mianownik lub biernik
2.
3.
4.
5.liczba pojedyńcza rodzaj żeński przypadek miejscownik
6.liczba mniga rodzaj mos przypadek dopełniacz
7.liczba mnoga rodzaj mos przypadek dopełniacz
8.liczba pojedyńcza rodzaj ... przypadek