Odpowiedzi

2009-05-04T20:50:54+02:00
Po co uczyć się polskiego?
* większa rzetelność w dyskusjach
* umiemy się lepiej wysłowić
* mamy większą wiedzę i satysfakcję
* jako Polacy powinniśmy znać nasz język
* w życiu dorosłym robienie błędów ortograficznych naraża na wyśmianie...
* trzeba przekazywać wiedzę następnym pokoleniom
2 5 2
2009-05-04T20:52:10+02:00
Po to aby wiedziec wiecej o ojczyznie i swoim jezku aly dobrze sobie radzic z pisaniem roznych prac i znalezc sobie dobra prace
2 1 2
2009-05-04T20:53:05+02:00
• Jesteśmy krajem z wiloletnią tradycją i kulturą. naszym obowiązkiem jest oddanie cci naszym przodkom poprzez min. naukę o naszym języku.
• Nasi przodkowie oddawali własne życie abyśmy mogli mieszkać teraz w wolnym kraju, nasz stosunek do kraju (min do języka) mówi o tym czy warto było.
• Jesteśmy JEDYNYM KRAJEM W EUROPIE!, który dzięki Oskarowi Kolbergowi, zna tak dobrze swoje tradycje ludowe do XVIw. nie możemy tego zaprzepaścić zapoinając o naszej kulturze a więc i o języku
• Jesteśmy Polakami i przez sam szacunek do tego zaszczytnego tytułu winniśmy uczyć się naszego języka.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-04T21:02:41+02:00
Język polski w życiu każdego Polaka odgrywa bardzo ważną rolę.
Dzięki niemu porozumiewamy się z innymi ludźmi.
Po co się mamy uczyć języka polskiego?
Umiejętność poprawnego wysławiania się jest bardzo potrzebna w życiu. Dzięki temu możemy odpowiednio wyrazić swoje emocje, wygłosić trafny komentarz. Człowiek który potrafi przemawiać ma powodzenie w życiu zarówno zawodowym jak i prywatnym. W pracy łatwiej mu osiągnąć sukces, gdyż potrafi dobrze wynegocjować sprzyjające dla siebie warunki i zdobyć uznanie innych.
A co osiągnie osoba która nie uczyła się j. polskiego? Jakie zdanie mamy o osobach które nie potrafią mówić poprawnie po polsku, albo pisząc robią błędy ortograficzne? Taka osoba na pewno nie znajdzie dobrej pracy, bo każdy pracodawca chciałby mieć pracownika, który godnie będzie prezentował jego firmę.
5 5 5