Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:09:48+01:00
116*-21*=95* różnica w szerokości georfaficznej
1*->4minuty wynika z czasu obrotu Ziemi przez ilość miut doby
95*×4min=380min różnica w czasie
380min=6godz 20min
17:00-6godzin20min=12:40- czas słoneczny w Warszawie
7 różnica w strefach czasowych
17:00-7:00=12:00

O: Zawody można oglądać w godzinach 12:40-17:40 czasu słonecznego i 12:00-17:00casu strefowego. (mie wiem o jaki chodzi)
15 1 15
2009-11-11T22:20:37+01:00