Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:12:14+01:00
1)
4800zł-125%
x-100%
x=4800 x 100% : 125 = 480000:125=3840
ODP: 3840zł

2)
x-waga człowieka
y- waga konia
y=10x

;]
2009-11-11T19:13:54+01:00
Zad 1
4800zł - 125 %
x - 100%


100x4800:125=480000:125=3840

odp. kupił za 3848zł
Zad 2
no to bedzie x10 ;)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T19:14:32+01:00
ZAD1

125% - 4800zl
100%- x

100*4800/125%
480000/125=3840

Pan Andzrzej kupil akcje za 3840zlotych

ZAD2

x-waga człowieka
y- waga konia
y=10x