Odpowiedzi

2009-11-11T19:10:08+01:00
Tydzień temu nasza klasa wybrała się do pobliskiego parku narodowego ( wpisz wasz najbliższy) Zebraliśmy się o &:30 przed szkołą i wyjechaliśmy dużym autokarem.Gdy dojechaliśmy na miejsce od razu poczuliśmy zapach lasu !!
Podziwialiśmy piękne góry\ cudowne jeziora\ zielone łąki.
Widzieliśmy mnóstwo różnych roślin. Przewodnik opowiadała bardzo ciekawie. Po dwóch godzinach wędrówki wróciliśmy do domów pełni wrażeń i bardzo szczęśliwi !! :))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:10:10+01:00
11października 2006r. odbyła się klasowa wycieczka do Chorzowskiego Planetarium i Zoo.W Planetarium zobaczyliśmy filmowe pokazy.Dotyczyły one zmian zachodzących podczas dnia i nocy.Widzielismy niektóre planety z układu słonecznego i mleczną drogę.Ciekawie byłobyogladać niebo nocą przez teleskop.Chorzowskie Zoo ma wiele zwierząt znanych mi z książek i zdjęć.Olbrzymie figury dinozaurów robiły wrażenie na każdym z nas.Gdy wyjeżdżaliśmy z miasta widziliśmy Chorzowski Stadion Piłkarski i Spodek gdzie odbywają się liczne imprezy i koncerty.
Ten słoneczny dzień był pełen wrażeń.Goraco chciałabym polecić wszystkim zwiedzenie Chorzowskiego Planetarium i Zoo.
1 5 1