Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:33:44+01:00
1. Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy Królestwo niebieskie- ci, którzy nie pyszą się tym, że mają ducha religijnego większego od innych
2. Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni.- Ci szczęśliwi na Ziemi, którzy jeszcze dokuczają innym nie są na miejsu pierwszym u Boga
3. Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
4. Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości, albowiem oni będą nasyceni.- że chcą, aby wszystko było dobrze na świecie
5. Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.- którzy pomagają
6. Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.- brak grzechów ciężkich
7. Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.- chcą zaprzestać wojnom
8. Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy Królestwo niebieskie.-Ci, którzy pragną za wszelką cenę mieć Boga na pierwszym miejscu i przekazywać go innym
9. Błogosławieni jesteście, gdy /ludzie/ wam urągają i prześladują was, i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. Cieszcie się i radujcie, albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie. Tak bowiem prześladowali proroków, którzy byli przed wami.- że nigdy nie odwrócimy się od Boga
1 5 1
2009-11-11T19:38:45+01:00
1. Będę w pełni dzieckiem Boga, a Bóg będzie zawsze moim Ojcem.
2. Będę czcić imię Boga.
3. Będę mieć świadomość , że istnieje królestwo Boga i nie dam sie zwieść zwodnemu rozumowi.
4.Będę wypełniać wole Boga, będę starac sie zaprowadzać w swoim życiu porządek.
5. Niezbędny do życia jest i będzie mi pokarm - chleb powszedni, czyli chleb Eucharystyczny
7. Nie będę trzymać w sobie nienawiści, bólu, urazu do kogokolwiek, będę okazywać miłosierdzie grzesznikom i przebaczać
7. Będę kroczyć ścieżkami Boga nie zbaczając z nich
8. Zawsze będę pewien swojej wiary