Odpowiedzi

2009-11-11T19:07:57+01:00
1. Ona jest taką leniwą dziewczyną
2. Ona jest zbyt leniwa.

To jest naprawdę tego warte.
1 1 1
2009-11-11T19:09:19+01:00
'such' stosujemy przed przymiotnikam z rzeczownikami l. pojedyńczej czyli masz przykładzie lazy girl. przymiotnik + rzeczownik

'so' stosujemy przed przymiotnikami, czyli 'lazy'-czyli leniwy

2). to jest naprawde tego warte :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:10:35+01:00
So stosujemy w połączeniu z prymiotnikami jak np w Twoim przykładzie "so lazy'; - taka leniwa
so small taka mala
so noisy taka głośna

Such wystepuje w połączeniu przymiotnika i rzeczownika :
such a layzy girl

2. to jest na prawdę tego warte