Odpowiedzi

2009-11-11T19:07:53+01:00
Najlepiej proporcją

100 % - 24 h
x %- 6h

x= 100 * 6 podzielone przez 24
x= 25 %

czyli 6h z 24 h to 25 %

;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T19:08:12+01:00
Obliczamy z proporcji :)

6h - x
24h - 100%

x = 600% ÷ 24 = 25%

6 godzin to 25% z 24 godzin
2009-11-11T19:09:18+01:00
6h= 1/4
100% : 4= 25%
6 godzin z całości wynosi 25% ze 100% czyli 24 godzin