Odpowiedzi

2009-11-11T19:17:59+01:00
√27=√9*3=3√3
√128=√64=8√2
√75=√25*3=5√3
√180=2√30
³√81=³√27*3=3³√3
³√2000=³√1000*2=10³√2
³√88=³√8*11=2³√11
³√640=³√64*10=4³√10
2 5 2
2009-11-11T19:18:20+01:00
√27=√9*3=3√3
√128=√64*2=8√2
√75=√3*25=5√5
√150=√6*25=5√6
√180=√20*9=3√20
∛81=∛3*27=3∛3
∛2000=∛1000*2=10∛2
∛88=∛8*11=2∛11
∛640=∛64*10=4∛10
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:20:10+01:00
√27 =3√3
√128 =4√8
√75 = 5√3
√150 = 5√6
√180 = 3√20
∛81 = 3∛3
∛2000 = 10∛2
∛88 = 2∛11
∛640 = 4∛10

1 5 1