Góry cechują..............
niziny to obszary,których..........
depresje to tereny leżące.....................
wyżyny cechują..........................................
wykożystaj
;wysokość bezwzględna nie przekracza 300m n.p.m;poniżej poziomu morza;duże różnice wysokości względnej;małe różnice wysokości względnej

3

Odpowiedzi

2009-11-11T19:12:20+01:00
Góry cechują duże różnice wysokości względnej
niziny to obszary,których małe różnice wysokości względnej
depresje to tereny leżące poniżej poziomu morza
wyżyny cechują wysokość bezwzględna nie przekracza 300m n.p.m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:13:07+01:00
Góry cechują duże różnice wysokości względnej,
niziny to obszary,których wysokość bezwzględna nie przekracza 300m n.p.m,
depresje to tereny leżące poniżej poziomu morza,
wyżyny cechują małeróżnice wysokości względnej.
2009-11-11T19:19:46+01:00
Góry cechują duże różnice wysokości względnej.
Niziny to obszary,których wysokość bezwzględna nie przekracza 300m n.p.m.
Depresje to tereny leżące poniżej poziomu morza.
Wyżyny cechują małe różnice wysokości względnej.

Proszę bardzo.;)