Odpowiedzi

2009-11-11T19:23:08+01:00
R-redaktor d-osoba dorosła np.teresa
r: Dzień Dobry Pani Tereso chce dzisiaj porozmawiac o zachowaniu współczesnej młodzieży
d: Witam, chętnie porozmawiam z Panem na ten temat.
r: Uważam ze dzisiejsza młodziez powinna bardziej sie udzielać i pomagac osobom starszym, co pani o tym myśli ?
d: Moim zdaniem młodzież jest bardzo mało wyrozumiała i cierpliwa, nie chce juz pomagać np. przejsc przez ulice bądź też pomóc nieść cieżkie torby ze sklepu Panią w podeszłym wieku.
r:Co Pani myśli o uzywkach, które w dzisiejszych czasach dla nastolatków są bardzo zła,a nawet zabijające?
d:Ludzie Powinni bardzo pilnować w szkołach, na przedmieściach
dzieci które tak naprawde sa dla nich tylko dla szpanu.
r: serdecznie dziękuje za wywiad.Nozobaczenia
d: Dowidzenia
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:34:32+01:00
D-Dziennikarz :)
o-Osoba :)

d-Witam, chciałem przeprowadzic z Panem wywiad na temat współczesnej młodzieży, zgadza się Pan?
o-Tak, chętnie
d-więc proszę powiedziec, co sadzi Pan na ten temat?
o-no cóż, zawsze uważałem, że młodzież nie potrafi jeszcze podejmowac w pełni dobrych decyzji
d-dlaczego Pan tak uważa? Ma Pan dzieci jeśli mogę wiedziec?
o-tak mam, syna i córkę, oboje 14 lat, zawsze wychowywałem je tak, aby robiły coś same i nie czekały aż ktoś zrobi to za nich,
niestety to nie takie proste
d-ma Pan problemy z nimi?
o-raczej nie, obawiam się tylko o to, żeby nie zrobili jakiegoś głupstwa, tzn. papierosy, alkohol, wdanie sie w złe towarzystwo,
własnie tak sobie wyobrazam dzisiejszą młodzież
d-a młodzież dawniej była inna?
o-zdecydowanie, w dzisiejszych czasach dzieci mają wszystko, komputer, internet, komórki, oraz łatwy dostęp do tego alkoholu, papierosów i narkotyków
d-mam nadzieję, że ustrzeże Pan swoje dorastające dzieci przed takimi zagrożeniami, uda się panu? jak pan mysli?
o-napewno, wiem, że nie są zwolennikami złych rzeczy
d-dobrze, dziekuję bardzo za udzielenie wywiadu, powodzenia!
o-rowniez dziekuje, milego dnia

ahhh rece mnie bola od pisania ;] mam nadzieje ze sie przyda!
13 4 13