Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:27:20+01:00
Długość geograficzna miast:

Warszawa 21⁰E
Londyn 0⁰
NY 74 ⁰W
Tambera 118⁰E
Tokio 139⁰E
Lima 77⁰W
1 5 1
2009-11-11T19:28:46+01:00
Warszawa- 52°N 21 E
Londyn- 0°N 52°W
Nowy York- 41°N 73°W
Tambera- 8°S 118°E
Tokio- 35°N 139°E
Lima- 12°S 76° W
2009-11-11T19:37:31+01:00
1. 21* E 52*N
2. 0*, 51* N
3. 74* W, 41* N
4. ?
5. 140* E, 36* N
6. 77* W, 12* S