Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:21:49+01:00
*prawo powszechne, czyli wszyscy ludzie posiadają takie same prawa
*prawo niebywale,czyli nie możemy się ich zrzec
*prawo nienaruszalne,czyli nie zależą od władzy
MOJA NOTATKA Z LEKCJI
7 4 7
2009-11-11T21:27:02+01:00
Nienaruszalne - istnieją niezależnie od władzy i nie mogą być przez nią regulowane
niezbywalne - nie można się ich zrzec
powszechne - wszyscy mają takie same
2 5 2