Odpowiedzi

2009-11-11T19:29:02+01:00
1. Wietnam to państwo położone w Azji Południowo-Wschodniej.
2. Liczba ludności : 86 mln.
3. Wietnam jest podzielony na 58 prowincji .
4. Prowincje oraz miasta wydzielone są na 8 regionów.
5. Powierzchnia Wietnamu wynosi ok. 331 688 km kwadratowych.
6. Najdłuższa rzeka w Wietnamie to Mekong.
7. W Wietnamie uprawiane są : ryż, herbata, ananasy, kawa i tytoń.
8. Wietnam jest krajem wielonarodowościowym.
9. Stolicą Wietnamu jest Hanoi.
10. Język urzędowy to : Wietnamski.
2 4 2
2009-11-11T19:32:05+01:00
1Wietnam to kraj kontrastów
2 W Wietnamie odkryto zaginiony świat
3 W Wietnamie są pola ryżowe
4 Nie dawno była tam burza tropikalna
5 Jest tam bardzo słynna świątynia Wat Pho
....
...
...\
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:27:36+01:00
Wietnam - Oficjalna nazwa: Socjalistyczna Republika Wietnamu
Wietnam - Ustrój: państwo komunistyczne
Wietnam - Stolica: Hanoi
Wietnam - Język: wietnamski
Wietnam - Waluta: 1 nowy dong (D) = 100 xu
Informacje ogólne
Ludność: W Wietnamie mieszka 83 535 576 osób. Gęstość zaludnienia wynosi 252 mieszk./km².
Powierzchnia kraju: Powierzchnia Wietnamu wynosi 331 688 km².
Strefa czasowa: GMT +7.00
Kod telefoniczny
Kod telefoniczny +84
Klimat, pogoda, średnie temperatury
Wietnam położony jest w strefie klimatu zwrotnikowego monsunowego na na północy i monsunowego równikowego na południu. Wiecej o pogodzie w Wietnamie
Kuchnia
Kuchnia wietnamska jest kuchnią charakteryzującą się trzema podstawowymi produktami ryżem, makaronami (sojowymi, ryżowymi, maniokowymi) oraz różnorodnymi sałatkami z warzyw surowych jak i kiszonych. Wiecej o kuchni w Wietnamie
3 3 3