Odpowiedzi

2009-11-11T19:24:20+01:00
Powiniwm miec swiece wode swiecona i oliwe pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:26:16+01:00
Przyjmujący księdza musi miec w pokoju:
stół nakryty białym obrusem, świece, krzyż, wodę święconą, watę i kropidło
(krzesło dla księdza by się też przydało, chyba że się go nie lubi to nie potrzeba- niech postoi)
1 5 1
2009-11-11T19:27:36+01:00
Na stole powinna być
-woda z łyżeczką
-kuleczki z waty
-kromka chleba
-krzyż
-świece