Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:25:55+01:00
Ciśnienie atmosferyczne zależy od wielu czynników, np. od wysokości nad poziomem morza i temperatury powietrza. Zmiany ciśnienia atmosferycznego mają też wpływ na pogodę, np. na ilość opadów. Ciśnienie atmosferyczne zależy również od wysokości słupa powietrza. Im wyżej ( nad poziomem morza), tym ciśnienie atmosferyczne jest mniejsze.
12 4 12
2009-11-11T19:26:24+01:00
-od wysokości nad poziomem morza
-temperatury powietrza
-szerokości geograficznej
14 4 14