Odpowiedzi

2009-11-11T19:25:42+01:00
A)10% jest równe 24 = 240
b)50% jest równe 12,5 = 25
c)20% jest równe 11 = 55
d)25% jest równe 9 = 36
e)200% jest równe 300 = 150
f)150% jest równe 30 = 20
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:26:01+01:00
A)240
b) 25
c)55
d)36
e) 150
f)20

dobrze jest!
1 1 1
2009-11-11T19:30:44+01:00
A) 24x100% / 10 = 2400 / 10 = 240
b) 12,5x100% / 50 = 1250 / 50 = 25
c) 11x100% / 20 = 1100 / 20 = 55
d) 9x100% / 25 = 900 / 25 = 36
e) 300x100% /200 = 30000 / 200 = 300 / 2 = 150
f) 30x100% /150 = 3000 / 150 = 300 / 15 = 20

;]
1 1 1