Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:29:53+01:00
2.koń trojański-zasadzka,pułapka,podstęp
pięta Achillesa-czuły,słaby punkt
pochodzą z mitologi
  • Oxi
  • Początkujący
2009-11-11T19:35:48+01:00
Koń trojański- podstęp
Pięta Achillesa-czuły punkt
2009-11-11T21:14:51+01:00
1.W pieśni 2 J.K. występują rymy żeńskie o układzie parzystym (sąsiednim)
2. Koń trojański-coś ,podstępnie zastosowanego w celu zaszkodzenia komuś/czemuś
pięta Achillesa-słaba strona kogoś czegoś / czuły punkt
<podręczny słownik frazeologiczny/Klub Dla Ciebie( KDC )>