Odpowiedzi

2009-11-11T19:30:20+01:00
Dziura ozonowa-Obecny w atmosferze ozon(odmiana tlenu) tworzy warstwę, która zatrzymuje szkodliwe prominiowanie nadfioletowe.
W wyniku działalności człowieka grubość warstwy ozonowej znacznie się zmnijszyła, więc przenika przez nią więcej szkodliwego promieniowania
2 1 2
2009-11-11T19:31:27+01:00
Dziura ozonowa-zjawisko zmniejszonego stężenia ozonu
Powstaje przez dużą ilość promieniwania nadfioletowego.
Skutkami jest np. nowotwór skór.
A JAK zopobiec to nie wiem...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:31:23+01:00
Dziura ozonowa to mała warstwa ozonu który osłania ziemie przed promieniami uv
przyczyny to duza ilosc spalania dwutlenku węgla
skutki: choroby skury , ocieplenie klimatu
zapobieganie: spalać mniej dwu tlenku węgla niezanieczyszczac srodowiska
3 2 3