Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:31:10+01:00
Świat to nie tylko budynki, ziemia i wody. Jest to miejsce, gdzie mieszkają istoty rozumne, jak i zwierzęta. Świat nie stanie się lepszy, jeśli będzie na nim więcej centum handlowych, basenów, hotelów czy restauracji. Żeby zbudować lepszy świat trzeba zacząć od siebie. Otóż najważniejsze są: szacunek, zgoda i pomoc innym, potrzebującym. Aby w naszym środowisku było dobrze musimy się wzajemnie wspierać. Człoweik jest lepszy mając przy sobie zaufaną osobę.
1 3 1
2009-11-11T19:32:00+01:00
Bede prosze ksiedza chodzic do kosciola modlic sie o byt ksiedza oraz urodzajnosc pol i dobro ksiedza stworzen

pomagac jak idzie pani przez ulice przeprowadzic ja
rodzicom pomagac
nie smiecic i sprzatac smieci przy okazji wracania ze szkoly
;pp
6 za to dostaniesz heheh xDDD Pozdro