Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:37:10+01:00
4 działania przeciw wadom postawy:
1. Należy chodzić i siedzieć prosto, zachowując naturalne krzywizny kręgosłupa.
2. Nie podnosić ciężkich przedmiotów, jeśli jest taka potrzeba należy nie zginać przy tej czynności kręgosłupa, lecz podnosić przedmioty w przysiadzie.
3. Nie przenosić ciężkich przedmiotów na duże odległości.
4. Unikać długiego trwania w niewygodnej pozycji.

1.Częstotliwość skurczy mięśnia sercowego nie podlegają naszej woli.
2. Tkanka poprzecznie prążkowana serca posiada rozgałęzienia, za pomocą których komórki się łączą.
3. Komórki mięśnia sercowego zawierają jedno lub dwa jądra.

:)
2009-11-11T19:37:13+01:00
1. - trzymać zawsze prawidłową postawe ciała przy siedzeniu jak i chodzeniu
- przy noszeniu ciężkich przedmiotow powinniśmy rozłożyć ich ciężar równomiernie
- chodzić legularnie na badania lekarskie
- nosić obuwie dopasowane i wygodne
2. - nie ulega zmęczeniu
- skurcze krótkotrwałe i szybkie
- skurcze nie zależne od woli




Mam nadzieję, że ci pomogłam i zadanie jest poprawne zrobione. Za błędy z góry przepraszam i pozdrawiam. ;]
2009-11-11T19:42:06+01:00
1.Czytanie przy biurku z włączoną lampą oraz małą lampką na biórku,noszenie zakupów w obydwu rękach tak aby zachować równowagę i nie przeciążać tylko jednej ręki,nie przeciążać za bardzo kręgosłupa-nie nosić za ciężkiego plecaka

Sory ale tylko 3 mi przychodzą do głowy a 2 nie wiem.