Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:30:22+01:00
Nazwanie Jezusa zbawicielem odnosi się do roli, którą spełnił. Zbawił ludzi od grzechu i otworzył im drogę do nieba.
1 5 1
2009-11-11T19:31:54+01:00
Wg mnie to oznacza że Jezus wyzwolił nas od śmierci, grzechu jaki popełniamy codziennie. To to że przez swoją śmierć zapewnił nam życie wieczne. dlatego mówi się o nim zbawca, zbawiciel.
2 4 2
2009-11-11T19:51:07+01:00
Według mnie nadawany jezusowi tytuł zbaawiciel oznacza że był on zbawieniem dla całego świata dowodem tego jest to że nauczał wiele ludzi, wskrzeszał umarłych a także uzdowiał ciezko chorych ludzi