Odpowiedzi

2009-11-11T19:39:43+01:00
Myślę że diady Mickiewicza lepiej jest czytać.Na scenie mamy ukazane postacie,i jest mniej dokładniej świat przedstawiony.Natomiast w książce myślimy że uczestniczymy w tych zdarzeniach ,możemy postrzegać bohaterów swoim zdaniem!!


Liczę kiedyś na pomoc!!!
2009-11-11T19:40:39+01:00
Osobiście uważam, że należy przeczytać tą książkę. Jest ona interesującą, oraz pouczająca. Każdy patriota powinien ją przeczytać. Osoby inaczej odbierają teksty. Wysuwają inne wnioski. Książki uczą człowieka jak należy postępować. Rozwijają wyobraźnię. Dzięki tej książce jesteśmy w stanie wyobrazić sobie w jaki sposób walczyli obywatele o swoją ojczyznę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:08:34+01:00
Dziady A. Mickiewicza lepiej wytawiac na scenie ponieważ występuje tam podział na sceny. Możemy dostrzec gesty, miny i zachowanie aktorów. Ich ubiór z tamtych czasów na pewno by nas zachwycił.Lepiej jest to obejrzec na scenie bo widzimy jak toczy się akcja i co dzieje się na scenie. Po prostu poczujemy te klimat :)