Odpowiedzi

2009-11-11T19:32:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:37:37+01:00
N=Fb+Q
N = m*a + m *g
N= m(a+g)
m= N/ a+g

m =12N/12m/s²
m=1kg

Podpowiedź:
Gdy podnosisz ciało do góry działa na nie siła bezwładności (Fb) skierowana w przeciwną stronę niż przyspieszenie ;) (rys.) zatem N jest równe sumie ciężaru ciała i siły bezwładności.


ODP. Ciężarek może wazyc maksymalnie 1kg.

Pozdrawiam,
matteushq;)