Witam :)

Bardzo proszę o przetłumaczenie tego tekstu na przewspaniały język niemiecki ;] . Mam problemy z tym i nie bardzo mi to wychodzi.

Przy Placu Łokietka na ulicy Krakowskie Przedmieście znajduje się Ratusz Lublina. Przechodząc przez przejście dla pieszych idzie się w stronę Bramy Krakowskiej. Idąc prosto przez stare miasto ulicą Bramową i Grodzką wchodzi się w Bramę Grodzką. Idąc prosto przed siebie dochodzi się do Zamku Lubelskiego. Na jego placu jest Baszta i Kościół Świętej Trójcy.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:31:40+01:00
Bei dem Platz Łokietka auf der Straße wieder auffinden die Krakauer Vorstadt sich auf das Rathaus Lublina. Den Fußgängerübergang überquerend er geht się in die Seite des Krakauer Tores. Die Straße geradeaus durch eine Altstadt entlanggehend Bramowa und Burg er tritt się dem Burg Tor bei. Geradeaus gehen er holt się Lubelski in die Burg ein. In seine Platz sind die Bastei und die Kirche des heiligen Trios.


;]
1 5 1
2009-11-11T19:32:32+01:00

Platz auf der Short Krakowskie Rathaus ist in der Vorstadt von Lublin entfernt. Durch den Zebrastreifen geht nach den Toren von Krakau. Geradeaus durch die Straßen der Altstadt und Grodzka Tor fällt in Grodzka Tor. Geradeaus weiter, kommt man zu der Lubliner Burg. Auf der Square Tower und die Kirche der Heiligen Dreifaltigkeit.
1 5 1