Odpowiedzi

2009-11-11T19:34:09+01:00
Odyseja- książka grecka, opowiada o wyprawie Odysa, napisana przez homera
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:35:37+01:00
Odyseja jest to historia Odysa. Zaczyna się ona po wojnie trojańskiej do jego przybycia do Itaki, przez ten czas wkurzył Posejdona, słuchał pieśni syren, oślepił syna Posejdona i pokochał pewną wiedźmę. Napisał ją Homer
2009-11-11T19:41:28+01:00
Odyseja-opowiadania o wyprawie Odysa,książka grecka napisana przez Homera.