Uporządkuj albo zdanie do szerokości geograficznej albo do długości geograficznej...

Może być wschodnia lub zachodnia
Może być północna lub południowa
Wartość jej mieści się przedziale 0-90 stopni
Wartość jej mieści się przedziale 0-180 stopni
Do jej określenia używamy południków
Do jej określenia używamy równoleżników.

Pomóżcie bo to na jutro.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T19:36:39+01:00
Może być wschodnia lub zachodnia szerokość
Może być północna lub południowa długość
Wartość jej mieści się przedziale 0-90 stopni szer.
Wartość jej mieści się przedziale 0-180 stopni dłg.
Do jej określenia używamy południków dłg.
Do jej określenia używamy równoleżników. szer.

chyba dobrze , ;-]

jak nie to musiałam coś pomieszać ,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:37:07+01:00
Długość:
-Może być wschodnia lub zachodnia
-Wartość jej mieści się przedziale 0-180 stopni
-Do jej określenia używamy południków
szerokość:
-Do jej określenia używamy równoleżników.
-Może być północna lub południowa
-Wartość jej mieści się przedziale 0-90 stopni

na bank dobrze
2009-11-11T19:37:28+01:00
1.Może być wschodnia lub zachodnia
2.Może być północna lub południowa
3.Wartość jej mieści się przedziale 0-90 stopni
4.Wartość jej mieści się przedziale 0-180 stopni
5.Do jej określenia używamy południków
6.Do jej określenia używamy równoleżników.

Długość geograficzna (równoleżniki): 1, 3, 6
Szerokość geograficzna (południki): 2, 4, 5